fredag 30. oktober 2015

Fredag: hvile og restitusjon


Helvetesuka dag 5.


Fokusområder:
  • Verdien av god og jevnlig hvile og restitusjon.
  • Kunsten å hvile effektivt.




 Det bildet jeg tok på morningen i dag kan jeg ikke huske å ha tatt, men noe sier meg at jeg er veldig sliten og trøtt... Ser egentlig litt full ut. HEHE!

Natten med døgning gikk egentlig veldig fort, og det var da morningen kom, at det ble værst. Jeg dro på trening i dag også, og våknet heldigvis litt mer etter det. Dagen på jobb har vært lang. Jeg har egnetlig følt meg litt bakfull, og kjenner at hodet ikke henger med. Men det er kanskje ikke så rart etter å ha vært våken i 41 timer. 

Ingen ting frister mer enn senga nå!

Dagen i dag har gått til hvile og restitusjon. Vi fikk massasje på jobb i dag, så klarte hvertfall å hvile i en halvtime.


Har ikke så mye å komme med egentlig, annet enn at jeg skal aldri døgne igjen, og jeg gleder meg til å sove nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar