onsdag 21. mai 2014

Palmesus på fjellet


Er det en ting jeg virkelig angrer på at jeg ikke gjorde i fjor, så var det å dra på Slottsfjellfestivalen. Jeg har rundet Slottsfjell tre år på rad, og egentlig har det blitt en tradisjon. Og alle vet at tradisjoner er til for å holdes. Men i fjor skulle jeg spare penger til jeg skulle studere og valgte utrolig nok å ikke dra. Så i år slår jeg til, og skal dra på hele TO festivaler! Ikke det at jeg har så sykt mye bedre råd i år, men det handler om prioritering. Jeg lever gjerne på havregrøt og vann i sommer om det er det som må til for at jeg skal få råd. Så blir jeg tynn i samme slengen også. Vinnvinn.

 Hvor jeg skal? Les overskriften en gang til, vennen min. Slottsfjell er jo da en selvfølge at jeg skal på. Men i år starter jeg også kanskje en ny festivaltradisjon. Nemlig Palmesus, Skandinavias største strandfest i Kristiansand! Her slår jeg tre ting jeg elsker med sommeren i en smekk; festival, strand og Kristiansand. Det blir reunion med Bali-jentene, det blir stemning og det blir heeelt sikkert en super start på sommeren.


Jeg mener at de som ikke har opplevd en festival før, har virkelig gått glipp av noe. Konsertene er en ting, men helt ærlig er jeg der for stemningen sin skyld, og klærna selvfølgelig. På festival kan den lille hippien i meg slå seg helt løs, og det er like herlig hver gang. Det er noe helt spesielt med festivalstemningen og jeg lover deg. Det er verdt hver eneste krone.


Skal du på festival i år?

2 kommentarer:

  1. Æææ jeg tørr ikke jeg altså... Er en av de som går glipp av noe!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bli med meg på festival, skal vise deg en helt ny verden!

      Slett