tirsdag 13. mai 2014

Merket for livet. Igjen.


Jeg har lenge hatt planer om å tatovere meg. Men fattigstudentlommebok og tatoveringer hører ikke så bra sammen. Men i dag bestemte jeg meg for å finne de tatoveringsstudioene jeg har blitt anbefalt her i Oslo. Etter mye frem og tilbake med GPS'en, fant jeg endelig frem til det første studio. Jeg syns ikke de virket så veldig behjelpelige der, så jeg dro fort igjen.
På det andre stedet jeg stakk innom viste jeg at det vanligvis er ganske lang ventetid. Jeg hørte om prisen, og spurte mest for moro skyld om det var lang ventetid. Damen i resepsjonen sa at det var det, MEN.

– Vi har én time ledig, men det er akkurat nå, sa hun.

Og så satt jeg i tatoveringsstolen på Attitude tattoo, og ble tatovert av en gjestetatovør som egentlig var ferdig for dagen, men som ville ta meg før han dro. Det er hva jeg kaller å være til rett sted på rett tid.


Mange lurer sikkert på hvorfor jeg har tatt en pil bak på overarmen. Jeg fant et sitat en gang som egentlig forklarer den veldig godt. De siste årene har vært noen tøffe år, og det er mye pga. det at jeg har tatt denne. 

"An arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means it's going to launch you into something great. So just focus, and keep aiming."


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar