fredag 3. februar 2012

Bali!

Norsk tid: 02.58
Balisk tid: 09.58

Heeeei! Endelig har jeg satt mine føtter på Bali! Etter ett døgn, og en en tidsreise på syv timer forover, landa vi endelig i Paradise. Jeg møtte Malin og Frida på Gardermoen, to av jentene jeg skal bo med, og det føles som at jeg har kjent de lenge allerede. Da vi kom frem til villaen vår, møtte jeg på de andre folkene jeg skal bo med,  og det ser ut som en fin gjeng. Og villaen, herregud, vi kaller den bare for Paradise Hotel.  Etter maten, som vår lille Balikokkedame laget til oss, hoppa vi i bassenget for å kjøle oss litt ned. Og etter å ha ligget der litt, ble det så kaldt at vi heller hoppet i boblebadet. Nå har jeg hatt en god natts søvn, og de andre er på no' skole greier. Jeg slækker i villaen, og ser på at vaskemannen vasker huset. Akkurat nå regner det ute også, så blir dårlig med tæning idag tror jeg!
 Reiseklar!
 Malin og meg i Bankok, etter 11 timer på fly.
 Frida og meg, klare for fire nye timer på fly til Bali.
Malin, Frida og meg i boblebadet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar