tirsdag 7. februar 2012

Sunburn.

Norsk tid: 04.20
Balitid: 11.20


Nå har jeg vært her på Bali i fem dager, og jeg har allerede klart å bli helt sinnsykt solbrent. Begynner nesten å lure på om jeg har fått tredjegradsforbrenning. Seriøst liksom! Neida. Men vi har faktisk til nå bare hatt to dager med sol, er jo egentlig regntid her nå. Jeg har igrunn bare slappet av i villaen, og vært på ett par shoppingturer i Kuta, uten å shoppe. Bortsett fra ett par frappuchino mocca fra starbucks da. Og i dag har vi leid scootere, så har fått kjørt litt i den syyyke trafikken de har her. Fins ikke regler for å si det sånn. Her er det tut og kjør som gjelder. Han vi leier villaen av vil at jeg skal bli med han å surfe mens de andre er på skolen, så jeg får vel prøve å få til det en dag. Har det jo egentlig så travelt her, så vi får se om jeg rekker det. De eneste vennene jeg har fått her er de syv jeg bor med, også er det kokkedama og alt muligmannen vi har her. Også Australia mannen vi leier av da. Men jeg storkoser meg, og gleder meg ikke til å komme hjem, ennå hvertfall. 
Har ihvertfall fått litt farge om ikke annet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar