mandag 28. august 2017

Lofoten, Hauklandstranda dag 2.



Etter en natt med lite søvn, fordi jeg trodde at teltet skulle blåse bort når som helst, var det ingen ting som var bedre enn å legge seg tilbake i soveposen, etter å ha spist frokost, og ligge der og lese mens regnet trommet på teltduken. Jeg sovnet igjen etterhvert, og sov helt til klokken var fire! Så da var det på tide å stå opp og komme seg ut en tur. Jeg tok med meg fiskestanga, for jeg visste at det var et vann litt oppi høyden.



Det var ikke lange veien til vannet, og jeg fikk napp på første kast. Den datt av igjen, men her var det hvert fall liv. På tredje kastet fikk jeg en ørret, men jeg syns den var litt liten. Litt etterpå fikk jeg en til, men den var også ganske liten. Fiska en times tid, men det gikk dårlig. Så jeg gikk tilbake til teltet. Ble dårlig med middag.. Hehe! Så satte jeg meg ut og leste litt, men det ble fort kaldt, så jeg gikk og la meg i teltet. Og da sovnet jeg faktisk ganske fort, enda jeg hadde sovet ganske lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar