søndag 23. juli 2017

Hva har jeg i sekken?


Okei! Så nå er sekken nesten ferdig pakka, må en tur på butikken og handle litt mat i morgen før jeg drar, for jeg vet jo ikke når jeg får tilgang til en matbutikk nestegang.

Hva man pakker til en sånn tur, aner jeg ikke. Jeg vet jo ikke hvor lenge jeg skal være borte, eller hvor jeg ender opp. Kan bli alt fra én dag, til 2-3 uker?! Men jeg har nok pakka litt mer enn jeg trenger. Her er hvert fall pakkelista mi:


Superundertøy, shorts, t-shorte, teppe, liggeunderlag, tau, treningstøy, håndkle, kamera, gopro, regntrekk til sekken, primus, kjeler, bestikk, refleks, dopapir, flagg, markglass, fiskestang, lommelykt, hodelykt, solkrem, notatbok, våtservietter, lite førstehjelpsskrin, toalettmappe med shampoo, balsam, deodorant, tørrshampoo, tannbørste og tannkrem, sovepose, fyrstikker, tennbrikketter, powerbanks, vanter, pannebånd, caps, kniv, telt, sokker, truser, badetøy, sitteunderlag, ullgenser, turbukser, skalljakke, hengekøye, fjellsko, joggesko, myggspray, kvikklunsj... 

Det tror jeg var det hele. Og det ble jo litt. Var litt redd for at det ikke skulle bli plass i sekken, for det så så mye ut. Men jeg har faktisk litt plass igjen, og det går til maten. Jeg må forresten skrive plakat også!



Om det er noe vesentlig jeg ikke har fått med meg, så er det bare å si i fra! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar