søndag 6. november 2016

Hovedrollen


I dag er det 6. november. Vet dere hva det betyr? Verdensreisa og jeg har halvtårsdag. Jeg har reist i 6 måneder nå!

De dagene jeg lå på stranda og så på surferne, vindsurferne og kitesurferne, tenkte jeg at jeg skulle ønske jeg var flink til noe av det. Så lå jeg der og tenkte at jeg ikke er flink til noe.
Men så kom jeg på en ting jeg er flink til. Jeg er flink til å følge drømmene mine. Flink til å gjøre drømmer om til mål, for så å fullføre. Jeg har hele tiden sagt at jeg skal reise minst et halvt år, og i dag kan det hukes av.

I et halvt år nå har jeg følt at jeg har hatt en hovedrolle. Det er jo meningen at man skal være det i sitt eget liv, men ofte føler jeg meg bare som en statist i noen andre sine liv. Jeg bare er. Blitt leid inn for å sette noen andre i lyset. Det høres kanskje litt deprimerende ut, men sånn føles det noen ganger. Men nå, nå har jeg endelig fått til noe. Det er min tur til å bli sett litt opp til. Kanskje inspirere. Min tur til å gjøre noe som ikke ALLE gjør. Joda, det er en del som reiser, men de fleste reiser sammen med noen, og det er ingen som har gjort akkurat denne turen som jeg har gjør nå. Jeg har gjort og gjør det her på min måte. Det her er min "film". Today´s the day er soundtracket.

Gratulerer med halvtårsdagen til verdensreisa og meg. :D

Blogglisten hits

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med 1/2 års dagen og god tur videre. Klem fra Gammeltante.

    SvarSlett