tirsdag 19. juli 2016

I´m back!


Norge: 00:46

San Francisco: 15:46
Dag 74:

Bare kort innom her for å si hei, og at jeg lever!



Jeg har tatt meg litt bloggfri, som dere sikkert har skjønt. Det har skjedd så mye, og jeg har vært mye sosial, og det er lite tilgang på nett når man sitter mesteparten av tiden i bil. Og da vi endelig hadde et motel med nett, var jeg så sliten og bare ville sove. Men jeg håper dere fortsatt følger med!

Shitt... Denne uka har gått fort! Allerede en uke siden jeg var dritnervøs for å møte reisepartneren min, og for å kjøre med automatgir. Kort oppsummert, begge deler gikk veldig bra. Og jeg har opplevd så mye denne uka! Grand Canyon, Las Vegas (for andre gang), Death Valley, Yosemite National Park, Sacramento (som er hovedstaden i California), bada i et iskaldt vann langt inne i fjellene, kjørt litt langs vestkysten og nå er jeg i San Francisco (Eller Berkeley som er en by ved SF). Må nok takke Pascal, reisepartneren min, for alt jeg har opplevd, for han hadde nok gjort litt mer research og forhåndsarbeid enn meg...

Jeg kan ikke lage ett innlegg om hele road trippen, det blir for mye på en gang. Så jeg tenkte å dele opp i flere deler. Når jeg får gjort det, vet jeg ikke, men håper på å få gjort det i løpet av uka. Jeg skal couchsurfe for første gang i dag, så jeg sitter og venter på at hosten min skal bli ferdig på jobb. For dere som ikke vet hva det er, så er det en nettside, (kan sikkert lage et eget innlegg om det), hvor man finner folk man kan sove hos. Gratis. En super måte å få se steder og bli kjent med nye mennesker (og spare penger på). Var også her jeg "fant" Pascal. :)

Håper dere sover godt hjemme i Norge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar