fredag 24. juni 2016

Castaway

Norge: 23:56

Fiji: 09:56
Dag 50:

332 øyer i Stillehavet, ifølge Wikipedia. Da sier det seg selv at det er folketomme strender, blikkstille vann og dager i slow motion, Fijitime. Og i går fikk jeg endelig fingeren ut av sanda, satte den på kartet, og pekte meg ut en av de mange eksotiske øyene.


Mens vi kjørte forbi flere av de små øyene, tenkte jeg at jeg håper jeg en dag blir gift, så jeg kan dra på bryllupsreise til disse øyene. For det er virkelig vakkert her!





Jeg endte opp med øya Castaway. Visste dere at filmen med Tom Hanks er spilt inn på Fiji? Det var ikke den øya jeg var på, men vi kjørte forbi den, en bitteliten øy.


Det her er hvert fall øya jeg tilbrakte dagen på. 


Måtte ta småbåter inn til øya. 


Da vi kom, sto det Fijifolk og sang. haha.





Så fant jeg meg en egen liten strand. Sykt deilig!




Ble noen selfies da...


Så var det lunsj inkludert i prisen, og det skulle bare mangle, da jeg betalte 1000kr for denne turen… Men det var sykt god mat, og det så vel egentlig ut som at jeg ikke hadde smakt mat på en stund. Føltes hvert fall sånn da jeg gafla det i meg. Og tror jeg klarte å gå opp de kiloene jeg har mista på turen så langt. haha.


Etter mat fant jeg ut at jeg skulle leie padleboard. De sa at jeg måtte ha med redningsvest, enda det var lavvann… Og flere stedere satte padleboardet seg fast fordi det var så grunt…


Sup?


Den her hadde jo faktisk 6 armer… Er det normalt?





Det var deilig å endelig få se litt mer av Fiji, og selv om det var veldig dyrt, så har jeg ikke brukt så mye penger her. Ennå. Han ene på jeg deler rom med sa at jeg burde sjekke ut en side som heter Book me, han hadde fått en tur til 400 kr, og da var det drikke og mat hele dagen. Så tror jeg skal prøve meg på det i morgen.

Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar