søndag 23. august 2015

Color me rad

Vurderer å farge håret rosa etter dette.

Det var gøy! Til tross for at det var 8000 mennesker som skulle ta T-banen opp til Holmenkollen samtidig, kom vi oss opp en time etter hva vi hadde planlagt, og 20 minutter før løpet starta. Egentlig vet jeg ikke om det kan kalles et løp. For når så mange skal "løpe", eller "jogge" på en gang, blir det til at man må gå. Og da det først ble rom til å jogge, så var det bratte oppoverbakker. I tillegg startet jeg med halsbetennelse, så det var igrunn greit at det gikk så rolig for seg. 
Jeg hadde jo meldt meg på alene, tenkte at det ikke var så vanskelig å få med seg noen. Takk gud for at Anne til slutt meldte seg på en uke før løpet. Tror det hadde blitt en helt annen og kjip opplevelse om jeg måtte løpe alene...



Noen er flinkere på hoppebilder enn andre...


-Noen andre som var der? :)

1 kommentar: