torsdag 28. august 2014

Pink pants


Først så må jeg bare si at jeg HATER når folk tar bilde av seg selv i speilet. Når det er sagt: I dag følte jeg meg så fin, med rosa bukse og rosa leppestift at jeg faktisk måtte ta bilde av meg selv i speilet, siden jeg ikke er personen som spør folk om de kan ta bilder av meg til bloggen. (Burde vel kanskje begynne med det for litt bedre kvalitet på bloggen men...) Etter å ha vært syk i over en uke, uten sminke og subbet rundt i slække klær, (og egentlig sett ti ganger værre ut enn hva jeg hadde trengt), var det deilig å endelig kunne lufte den rosa trutemunnen, gå med strak rygg og hevet hode, og bare føle meg fin. Det er viktig noen ganger. Og når man først føler seg fin, så er det viktig å få det ut, og si: Hei, se på meg i dag, jeg er for en gang skyld fin! Velger jeg å syntes selv hvertfall.



Ble jeg en rosablogger nå?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar