mandag 13. januar 2014

Kickstart!


Som alle andre, hadde også jeg planer om å starte det nye året med trening. Men etter en romjul med litt for korte kjoler, og alt for tynne strømpebukser, fikk jeg halsbetennelse.
Fikk ikke startet treningen før i dag, men da var jeg sporty nok til å stå opp halv ni, og komme meg på pilates timen som var klokken ti!
Men det var egentlig ikke det jeg skulle skrive om... I dag har jeg nemlig også startet på en diett. Den heter Allevo, og er en shakediett som jeg skal gå på i to uker, fem shaker om dagen som tilsammen blir 550 kalorier per dag. I know. Ikkje bra... Men jeg gjør det egentlig mest for å gå ned og for at det da skal bli enda mer motiverende å spise sundt og trene etterpå. Gikk på en sånn diett i fjor også, før jeg dro til Bali, men da veide jeg meg ikke, så aner ikke hvor mye jeg gikk ned da, men denne gangen skal jeg veie meg hver dag, og tenkte å skrive om det her på bloggen, så det også kan være en slags motivasjon for å fullføre! Akkurat nå er jeg veldig innstilt på å fullføre, men jeg vet at de første dagene blir de tøffeste...

Fikk rosa yogamatte til jul, så nå føler jeg meg proff!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar