mandag 27. februar 2012

Dyrepark.

I går dere, da bevegde jeg meg utenfor villaens fire vegger, og ut på tur! Turen gikk til Bali Zoo, sammen med de tre andre jentene i villaen. Det var en helt grei tur, fikk holde noen dyr ogsånt, men ble litt som å være i dyreparken i Kristiansand. Selvom denne var mye større, og vi kjørte på safari og så mange dyr, så blir ikke ting de samme etter å ha vært i Disneyland og Universal Studios i CA. Skrytepave. Men det var gøy altså!
Først gikk vi og hilste på denne lille krabaten her. 

 
Så rei vi på Kamel.
Så litt på dyrene som var rundt omkring, så kjørte vi på safari.
Til slutt hilste jeg på en papegøye fra Amerika. 

3 kommentarer:

  1. Hei Martine! Jeg bare lurte på et par ting; hvem er det du reiser med? Altså, gateaway eller noen andre? Går du ikke på skole der nede? Hvorfor ikke? Trives du? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Jeg reiser egentlig med Gateway. Skulle egentlig gå på skole, men så strøyk jeg på eksamen fra vgs, også fikk jeg svar to uker før jeg dro, så da tenkte jeg at da kan jeg dra uansett, siden hele reisa er ordnet. Jeg trives veldig ja :)

      Slett
  2. Kjedet er fra en butikk ved Kuta Beach, husker ikke helt hva den heter, men det er en sånn butikk med masse smykker og Bali-ting :-D

    SvarSlett