søndag 12. november 2017

Norge på langs.



Ok, folkens! Om 278 dager skal jeg på nye eventyr! Jeg har fått fri fra jobben fire uker i august, så nå mangler jeg bare sykkel, litt (mye) sykkeltrening, og en del andre ting. Herregud. Tenk at jeg som nesten ikke har syklet noe i mitt liv (annet enn til fotballtrening da jeg var yngre, og på bysykkelen), skal sykle fra Lindesnes til Nordkapp på fire uker! Jeg gleder meg til å planlegge dagsetapper og kjøpe utstyr. Det er så deilig å ha noe å se frem til og jobbe mot! Håper du vil "stå på sidelinjen" og heie, både ved forberedelsene og når jeg står i øs pøs regnvær med punktert dekk.

I morgen er det bare å komme seg på spinningtimen!

Turjenter.no skal nominere årets turjente, og jeg hadde blitt sinnsykt glad om noen vil nominere meg! Trykk her for å komme til siden.

Lik gjerne Facebooksiden min, trykk her! :)

(Har planer om å prøve å få noen sponsorer til denne turen, så om noen vet om noen som kanskje kunne stilt opp, så er det bare å si i fra. Kommer til å få mye omtale på bloggen og Instagram altså! Hehe!)

1 kommentar:

  1. Du får vurdere en liggedykkel da de er mere effektiv og skåndom mot ryggen. Lykke til :)

    SvarSlett