mandag 9. mai 2016

Surfcamp!


Norge: 16:36

Bali: 22:36
Dag 4: 

Stikker bare innom for å si hei!


Sov litt lenge i dag, og da var det bare å få pakka sakene og sjekke ut av hotellet. Jeg snek meg opp på taket, og la meg ved poolen, under parasollen. Fortsatt veldig solbrent, så tenkte det var greit å unngå sola i dag. Så der lå jeg frem til jeg ble henta på hotellet kl. 18:00. For nå dere, nå er jeg på surfcamp med Lapoint! Jeg kom rett til middag, så det var digg! Ser veldig fint ut her, selvom jeg bare har fått sett det i mørket. Jeg deler rom med to andre, ei fra Danmark og ei fra Holland. Resten er svensker og dansker. Ingen nordmenn. Og heller ingen gutter. :( 


I morgen er det tidlig opp for første surfekurs. Grugleder meg! :)
Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar